Αν δεν ξέρεις … ρώτα καλύτερα


Πριν από 2 μέρες έπεσε στα χέρια μου ένα laptop, το οποίο σερνόταν γιατί είχε πάνω τα S(vista). Σαν μια πρώτη σκέψη ήταν να τα κρατήσω (τι βλακεία με έπιασε εκείνη την στιγμή) αρχικά και να περάσω τα Ubuntu σαν δεύτερο λειτουργικό μόνο και μόνο για να δω άμα ο ιδιοκτήτης του μπορεί να εξοικειωθεί με αυτό το λειτουργικό.

Καθώς ξεκινούσα την εγκατάσταση των Ubuntu 10.10 είδα ότι είχαν αλλάξει τα γραφικά/παρουσίαση της εγκατάστασης. (Εγώ είχα βάλει την έκδοση 9.10 με CD και μετά έκανα upgrade)

Αυτό που μου τράβηξε την προσοχή ήταν το Get ubuntu software που για ένα παράξενο λόγο δεν το είχα προσέξει σε προηγούμενες εκδόσεις. Για να μην τα πολυλογώ μόλις τελείωσε η εγκατάσταση άρχισα να το εξερευνώ και να κάνω εγκατάσταση διάφορα προγράμματα. Μετά από την επανεκκίνηση που χρειαζόταν να κάνω, μου βγαίνει το σήμα των edubuntu. Μόλις το βλέπω λέω οκ πρώτη φορά μου συμβαίνει αυτό αλλά άμα πάω να κάνω απεγκατάσταση αυτό το πακέτο λογικά θα είμαι οκ. Τι το θελα;;; Μόλις κάνω επανεκκίνηση απλώς δεν έκαναν boot τα Ubuntu και έτσι τα έβαλα ξανά από την αρχή.

Αυτό που έμαθα τελικά ήταν άμα δεν ξέρεις κάτι που έχει σχέση με το λειτουργικό σύστημα(γιατί άμα είναι απλά ένα πρόγραμμα δεν σε πειράζει καθόλου, διάλυσε το) ή κάνε ένα τηλ στον συμφοιτητή σου(καμένο με τα Linux) ή μπες στο net και ψάξε λύση για το πρόβλημα που έχεις και άμα δεν βρεις μπες σε forum και ρώτα.

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

