Λύθηκε το μυστήριο με την κενή οθόνη


Επιτέλους το τελευταίο μαθησιακό γεγονός!!! Και λέω επιτέλους, γιατί πιστεύω ότι με τόσο φόρτο εργασίας που έχει πέσει και τόσες ώρες μαθημάτων και αναπληρώσεων το μαθησιακό έχει πάει περίπατο και απλώς προσπαθούμε να συμπληρώσουμε τον αριθμό 14. Κάτι που στην αρχή φαινόταν ενδιαφέρον έχει μετατραπεί σε κουραστικό και απλά αναγκαστικό. Δεν είμαστε παιδαγωγικά να τα …. όλη την μέρα.

Ας πάμε όμως στο μαθησιακό γεγονός.

Από τότε που μπήκα στην σχολή είχα την απορία πως γίνεται όταν ο καθηγητής συνδέσει το laptop με τον projector αυτός να εμφανίζει μια φωτογραφία και όχι την επιφάνεια εργασίας του καθηγητή. Επειδή όμως τότε και μέχρι πριν μισό χρόνο δεν είχα laptop δεν το έψαξα καθόλου. Παρόλο που το έχω εδώ και μισό χρόνο το laptop, δεν είχα ψάξει πως γίνεται αλλά τώρα που στριμωχτήκαμε και κυριολεκτικά δεν είχα άλλη ιδέα για μαθησιακό γεγονός και μιας και ήταν το τελευταίο έστυψα το μυαλό μου και τελικά θυμήθηκα ότι ήθελα να το μάθω αυτό και έτσι και έγινε.

Συνδέω το pc με την τηλεόραση και μου βγαίνει αυτό το παράθυρο:

Μπορώ να πω ότι πρώτη φορά το έβλεπα αυτό και καθώς διαβάζω την δεύτερη επιλογή καταλαβαίνω ότι είναι αυτή που έψαχνα. Την επιλέγω, πατάω εφαρμογή και τίποτα. Όλα είναι όπως πριν… Από μέσα μου έλεγα ότι κάτι έπρεπε να μου εμφανίσει δεν γίνεται. Ανοίγω πίνακα ελέγχου-> εξατομίκευση όπως βλέπετε και στην εικόνα:

Αφού τα πείραξα λίγο βρίσκω την επιλογή παρουσίαση όπως βλέπετε και παρακάτω:

Αυτό εδώ είναι χρήσιμο γιατί μπορούμε να καθορίσουμε ένα στάνταρ wallpaper που θα εμφανίζεται όταν θα κάνουμε παρουσιάσεις με το laptop μας. Δηλαδή πριν το συνδέσουμε με τον projector θα ενεργοποιούμε την δυνατότητα παρουσίασης και κατευθείαν θα έχουμε το ζητούμενο χωρίς να χρειάζεται να αλλάζουμε το προσωπικό μας wallpaper κάθε φορά χειροκίνητα.

Στην συνέχεια σκέφτηκα ότι η λειτουργία με τις 2 διαφορετικές οθόνες θα είναι όπως και στα Ubuntu οπότε δοκίμασα τα παρακάτω και όντως δούλεψαν. (Δεν χρειαζόταν κάτι άλλο όπως έλεγα πιο πριν)

Πλέον μπορώ να έχω άλλα στην δική μου οθόνη και άλλα να εμφανίζω στους υπόλοιπους  χωρίς να χρειάζεται να δείξω όλα τα πράγματα μου.

Για αυτό το μαθησιακό γεγονός υπηρχε όμως ένα τεραστιο προβλημα. Όπως είχα αναφέρει και σε άλλο topic μου (εδώ), έκανα μια αποτυχημένη προσπάθεια για να βάλω Hackintosh στο laptop και έτσι τώρα έχω μόνο Ubuntu (θα ξαναπροσπαθήσω να τα βάλω τα Hackintosh).Χρόνο για να καθίσω να περάσω τα Windows μηδαμινός. Τι κάνουμε τώρα? Σκεπτόμαστε ποιοι από τους φίλους μας έχουν laptop και έχουν πάνω «παράθυρα». Αφού βρίσκω τον Γιάννη πέφτει κατευθείαν τηλέφωνο. Και σπίτι ήταν και δεν το χρειαζόταν εκείνη την ώρα. Μια χαρά, ποδήλατο-> Γιάννης-> ποδήλατο-> σπίτι-> Μαθησιακό Γεγονός-> ποδήλατο-> Γιάννης-> ποδήλατο-> σπίτι. (μέσα σε 1 ώρα) Μπορώ να πω ότι τα ¾ του χρόνου που χρειάστηκα για αυτό, ήταν το πήγαινε έλα παρά το μαθησιακό γεγονός αυτό καθ’ αυτό.

Λέτε να βγήκε τόσο γρήγορα γιατί:

  • ήμουν σίγουρος ότι θα το βρω
  • βιαζόμουν να επιστρέψω τον Η/Υ
  • ήταν εύκολο

Προσωπικά πιστεύω ότι ήταν λίγο απ’ όλα. Ήμουν σίγουρος ότι θα το βρω γιατί είχα δει να γίνεται, δεν το έβγαλα από το μυαλό μου αυτό και προσπαθούσα να δω άμα γίνεται. Το ότι βιαζόμουν να επιστρέψω τον Η/Υ με βοήθησε στο να είμαι γρήγορος στην αναζήτηση και στην απόρριψη μερικών εικονιδίων στον πίνακα ελέγχου. Τέλος ήταν εύκολο γιατί αρκούσε ένα plug and play ή pray για να εμφανιστεί το παράθυρο με τις επιλογές (πρώτη φορά σήμερα μου εμφανίστηκε)

Και αφού τελειώσαμε με αυτή την δραστηριότητα από αύριο θα αρχίσω να ανεβάζω κάποια μαθησιακά γεγονότα συμφοιτητών μου, που μου άρεσαν (φυσικά θα αναφέρεται η πηγή με link κανονικά)

,

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

