Ανέκδοτα (για άνω των 18)


Ο Μπόμπος με τον πατέρα του, είχαν πάει βόλτα στην πόλη. Ο Μπόμπος, ήταν μικρός και ρωτούσε συνέχεια τον μπαμπά του για τα διάφορα που έβλεπε.
– «Μπαμπά, τι είναι αυτό;»
– «Νοσοκομείο είναι παιδί μου», του απαντούσε ο μπαμπάς του.
– «Μπαμπά, τι είναι εκείνο;»
– «Σχολείο είναι παιδί μου.»
Κάποια στιγμή, πέρασαν και από ένα οίκο ανοχής.
– «Μπαμπά τι είναι αυτό;», ρωτάει ο μικρός.
– «Αυτό, είναι το σπίτι που ευφραίνονται».
Την άλλη μέρα ο Μπόμπος το σκάει από το σπίτι του και πάει στον οίκο ανοχής. Μπαίνει μέσα και λέει:
– Ήρθα να ευφρανθώ!
– Όχι, είσαι μικρός του απαντάει η υπάλληλος.
– Όχι δεν φεύγω, λέει ο Μπόμπος.
– Καλά, του λέει αυτή, θέλεις μια φέτα με μέλι;
– Θέλω, λέει αυτός και την τρώει.
– Αλλη θες;
– Θέλω!
– Τρίτη θέλεις;
– Θέλω, λέει ο Μπόμπος όμως δεν μπόρεσε να την φάει και γλύφει μόνο το μέλι. Στο μεταξύ ο πατέρας του είχε τρελαθεί να τον ψάχνει. Στο τέλος τον βρίσκει έξω από τον οίκο ανοχής.
– Μπόμπο! Τι έκανες εκεί μέσα;
Και ο Μπόμπος:
– Πατέρα, τις δύο τις κατάφερα! Την τρίτη… της πάτησα ένα γλείψιμο!

—————————————————————————————————————————————————————

Ένας τύπος , ανοίγει τη πόρτα ενός κουρείου, βάζει το κεφάλι του μέσα και ρωτάει:
«Περίπου σε πόση ώρα μπορείς να με κουρέψεις;»
Ο κουρέας, ρίχνει μια ματιά στη πελατεία του που περιμένει και απαντάει «Γύρω στις 2 ώρες».
Ο τύπος φεύγει και λίγες μέρες αργότερα, ξαναχώνει το κεφάλι του στη πόρτα του κουρείου και ρωτάει πάλι
«Περίπου σε πόση ώρα μπορείς να με κουρέψεις;»
Ο κουρέας, ρίχνει μια ματιά στο μαγαζί που ηταν γεμάτο απο κόσμο και απαντάει «Γύρω στις 3 ώρες». Ο τύπος φεύγει.
Μία εβδομάδα αργότερα, ξαναχώνει το κεφάλι του στη πόρτα του κουρείου και ρωτάει πάλι
«Περίπου σε πόση ώρα μπορείς να με κουρέψεις;»
Ο κουρέας, ρίχνει μια ματιά στη πελατεία του που περιμένει καιαπαντάει «Γύρω στη μιάμιση ώρα».
Ο τύπος φεύγει. Ο κουρέας , τρελλαμένος απο περιέργεια, γυρίζει στον βοηθό του και του λέει:
«Ρε Βασίλη, αντε ακολούθησε τον αυτόν να δεις που πάει»
Μετά από λίγο, ο Βασίλης επιστρέφει στο μαγαζί σκασμένος στα γέλια.
«Τι γελάς ετσι ρε Βασίλη» του λέει ο κουρέας, «Πού πήγε ο τύπος που ακολούθησες;»
O Βασίλης κοιτάει προς τα πάνω με δάκρισμένα μάτια απο τα γέλια και απαντάει,
«Σπίτι σου!!!»

—————————————————————————————————————————————————————

Ήταν τρείς άντρες και συζητούσαν τώρα πως κάνουν την γυναίκα τους να τους πει αν τους απάτησε.
Λέει ο ένας:
– Εγώ πηγαίνω σπίτι το βράδυ μετά την δουλειά, ξαπλώνω στον καναπέ, ανοίγω την τηλεόραση και την ρωτάω:
-Γυναίκα σήμερα με απάτησες!
– Ποιός, εγώ άντρα μου; Θα έκανα ποτέ εγώ τέτοιο πράγμα;
Τσαντίζομαι, σηκώνομαι, την βάζω κάτω, την πλακώνω στις μπουνιές, στο τέλος δεν αντέχει και μου λέει:
– Σ απάτησα με τον Νίκο…
Λέει ο δεύτερος άντρας:
– Και εγώ τα ίδια ακριβώς κάνω. Την πλακώνω στις μπουνιές και στο τέλος λέει:
– Σε απάτησα με τον Βασίλη…
Λέει και ο τρίτος:
– Εγώ δεν έχω κανένα πρόβλημα. Πηγαίνω σπίτι, ξεντύνομαι, βάζω τις φόρμες, ανάβω το τσιγαράκι μου, βγαίνω στο μπαλκόνι, βλέπω την γειτόνισσα να απλώνει ρούχα και της φωνάζω:
– Μαρία είσαι π*τάνα!!!
Και αρχίζει αυτή μετά:
– Εγώ είμαι πουτάνα ή η γυναίκα σου που πηγαίνει με τον Κώστα, τον Μήτσο, τον Τάκη…

  1. Σχολιάστε

Σχολιάστε

